Kızların hep serseri it kopuk erkeklerle sevgili olması hakkında ne düşünüyorsunuz?

kadınlar aşağılanmaktan ve mutsuz olmaktan zevk alır. kadınlar kaba saba, kötü kalpli ve çapkın erkekleri sever. kadınlar el üstünde tutulmaktan değil tam aksine bir erkeğin kulu kölesi olmaktan zevk alır.

kadınlar iyi niyetli, nazik ve fedakar erkek gördüklerinde "bu zaten cepte" şeklinde düşünürler. gözü birden fazla kadında olan, fırlama, kötü niyetli ve * erkekleri ise ulaşılmaz olarak gördükleri için çekici bulurlar.

işte bu nedenle efendi erkekler kaybetmeye mahkumdur. efendi bir erkeğin sevgilisi olsa bile çok geçmeden terk edilir ya da boynuzu yer.

Not: Bir siteden alıntı olarak aldım detayda ki yazıları

Kızların hep serseri it kopuk erkeklerle sevgili olması hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla