Gerektiği yerde duygusuz olmayı ya da hassas yönünüzü arka plana atmayı başarabiliyor musunuz?

Ben ne yazık ki çoğu zaman bunu başaramayanlardanım. O yüzden hep diyorum benden doktor hemşire falan olmazmış, düşünsene karşımdaki hasta acı çektikçe benim için sızlar🥹🥹 yarasına dokunamam bile 🫣

Ama kimi panik durumlarında da tersine gayet soğukkanlı olmayı başarıyorum, hatta bazen kendime bile şaşıyorum💪

Gerektiği yerde duygusuz olmayı ya da hassas yönünüzü arka plana atmayı başarabiliyor musunuz?
Gerektiği yerde duygusuz olmayı ya da hassas yönünüzü arka plana atmayı başarabiliyor musunuz?
Gerektiği yerde duygusuz olmayı ya da hassas yönünüzü arka plana atmayı başarabiliyor musunuz?
Cevapla