Psikoloji ve stres: neden insanlara hemen bağlanıyorum ve ayrılınca intikam düşüncesi geliyor?

Merhabalar 27 yaşındayım, zamanında psikiyatri ve psikolog tedavisi gördüm, bazı uyumsuz ve rahatsız olduğum yanlarım var. Ben bir insana çok çabuk bağlanıyorum ve benden ayrıldığında çok üzülüyorum ve ondan intikam almak istiyorum ama rahatsızım bu özelliğimden. Burcum da akrep bu arada, neden böyle düşüncelerim oluyor, neden hemen bağlanıyorum
Güncellemeler
2 ay
Civciv
Psikoloji ve stres: neden insanlara hemen bağlanıyorum ve ayrılınca intikam düşüncesi geliyor?
Cevapla