Çok duygusalım kendime kızıyorum. Nasıl duygusuz olurum. Karşımdaki insana değer verip değer bekliyorum. Çok mu zor?

Çok duygusalım kendime kızıyorum. Nasıl duygusuz olurum. Karşımdaki insana değer verip değer bekliyorum. Çok mu zor?
Cevapla