İnsanlara fazla değer veriyorum ve bu beni çok yıpratıyo?

insanları fazla düşünüyorum onlar üzülünce ben de üzlüyorum onlar hakkında hep en iyisi olsun istiyorum ama kimse beni bu şekilde düşünmüyo bu halimden yararlanıp beni alttan alıyolar dalga geçiyolar. bir ortamda mesela hiç kimse beni takmıyo.
İnsanlara fazla değer veriyorum ve bu beni çok yıpratıyo?
Cevapla