Kimseyle konuşmak istemeyip soğuk görünme ve sonra pişman olma döngüsünü nasıl kırabilirim?

Gereksiz çok konuşunca da pişman oluyorum. Aslında konuşmak istediğim kişinin yokluğu yüzünden böyle oldum.

Kimseyle konuşmak istemeyip soğuk görünme ve sonra pişman olma döngüsünü nasıl kırabilirim?
Cevapla