Nefret etmek ilgisizlik midir , hala önemsemek midir? ✍️

Nefret etmek ilgisizlik midir , hala önemsemek midir? ✍️

çoğu zaman evet nefret duygusu genelde tamamen kayıtsız olmadığını gösterir çünkü insan gerçekten umursamadığı birine karşı güçlü bir duygu hissetmez nefret de aslında yoğun bir bağın ters yönde devam etmesidir ama her zaman sevgiyle karışık olmak zorunda değil bazen sadece yaşanan kırgınlık ve öfkenin bir birikimi de olabilir yani her nefret mutlaka gizli bir önem verme değildir ama çoğu durumda tamamen boş vermişlik de değildir duruma göre değişir yani.
Tam olarak bu 🌺
🙏🏻🌸
Çoğu zaman evet. Birinden gerçekten nefret ediyorsan, aslında içinde hâlâ ona dair bir duygu var demektir. Çünkü tamamen bitmiş birini insan umursamaz, nötr olur. Nefret dediğin şey genelde kırgınlık, hayal kırıklığı ve öfkenin karışımı oluyor.
Yani aslında o kişiye karşı bir bağ tamamen kopmamış oluyor. Gerçek bitti noktası nefret değil, hiçbir şey hissetmemek bence. O zaman ne kızıyorsun ne de umursuyorsun.
👏🌺
Birinden nefret etmek , aslında çoğu zaman ona yaptıklarımıza karşılık, onun bize yaptıklarının ağır gelmesinden kaynaklanan bir duygudur bence. Çünkü insan çabalar, değer verir ama karşılığinda yanlış davranışlarla karşılaşır. Nefret de bıraz buradan doğar. Tabii bazen sevgiyle nefret aynı anda var olabilir.
Katılıyorum canım 😇
Evet psikolojik olarak bu böyledir nefret güçlü bir duygu gibi pazarlanır ama çoğu zaman seni güçsüz bırakır çünkü eylemi herzaman karşıdaki yapar ve sen tepki verirsin bu kişiyi içten içe tükedir yer bitirir en güzeli eylemsizlik ve nefret duygusundan kurtulmaktır.
Nefret kesinlikle ilgisizlik değil, tam tersi hâlâ duygusal bağ olduğunu gösterir çoğu zaman 💔
İlgisizlik “bitti, umurumda değilsin” demektir, nefrette ise içinde hâlâ hesaplaşmadığın şeyler vardır.
Çoğu insan, içindeki kırgınlığı çözemeyince nefret diye etiketler.
Gerçek özgürlük, o kişiye karşı ne sevgi ne nefret hissettiğin noktadır ✨
Cevap
24Cevap
Hayır sevmediğim ve karaktersiz olduğu anlamına gelir.
İlgisizlik diildir. Nefret kişinin negatif durumundan haz almaktır (bu sözlük tanımı gibi gözükse de sözlükten diil direkt beynimdeki nöronlardan gelen bi tanım). Her duyguyu bi cümleyle şaapim mesela.
Aşk= Onun için ölürüm <3
Sevgi= O çok iyi ya keşke yanımda olsa
Sevgisizlik= Ondan bnne olm?
Nefret= İnş kanser olur da acılar içinde geberir ***** (burada küfür var)
Merak= Acaba öldü mü?
İlgi= şu an napıyo acaba?
İlgisizlik= Naparsa yapsın ya amaağn
Hayal kırıklığı= Allah bel*sını versin
Güvensizlik= Yav he he
Nefrette sevgi türevidir.
Akılda tutar.
Sürekli kabuk bağlama ihtimali olan bir yarayı kaşıdığınızı düşünün.
O yara düzelir mi?
Güzel örnek :)
Duruma kişiye göre değişir.
Nefret çok güçlü bir duygu, içinden azad etmedikçe en fazla zararı yine kendi görüyor insan. Kimse için gönlü, zihni karartmaya gerek yok.
Nefretin olduğu yerde sevgi barınamaz. Çok seven, çok nefret eder bu doğru ama nefret sonrası her şey biter.
Bu kişiden kişiye değişir. Ama önemli bir nokta var o da nefret sevgiden gelir bende ise nefret sevgiyi gömüyor
Ruhunda bıraktığı travmayla da alakası olabilir
Direk o kişiyi seviyor ya da sevmiyor olarak düşünmeyi doğru bulmuyorum
Sürekli nefretini kusmak yorucu olur bu da ilgilendiği anlamına gelir, insanın kendine yapabileceği en büyük kötülük bu.
Ben öyle düşünmüyorum nefret farklı bir duygu
Aynen
İlk arınma gecesinde ondan kurtulmak anlamına gelir
Önemsememek umrunda bile olmamasını gerektirir nefret te bir histir
Kişiye göre değişir ama bir bakıma nefret önemsemek anlamına da gelmektedir
Evet. Çünkü hiçbir şey hissetmediğin birine nefret bile etmezsin.
aşk nasıl derin bi duyguysa nefrette öyledir ben bos veridgm bi insandan nefret etmem ama sevmemde bence
Hayır ama eğer eski sevgiliyse işler değişir. bir yanın derinlerde hala onu sevdiğini ve kırgın olduğunu gösterir
Kayıtsız kalana kadar hissettiğin her duygu önemsemektir bence.
Kimseyi nefret edecek kadar umursamam mesela. Anla yani.. :)
Evet duygusuz olursan Nötr Duygular ile O zaman Kurtulursun
Bi insan zaten nefret etmesi için çok sevmesi lazım ve her nefrette sevgiyle başlar
Evet o anlama gelir
Belki de kim bilir
Nefret'de bir duygudur yok saymayı kimse denemez..
Önemsemediğim birisini nefret etmem
Evet çünkü nefrette bir duygudur.
Gelmez benim için bitmistir
Nefretin gizli sevgi olduğunu düşünüyorum
Neden nefret ettiğine bağlı ula
Kişisine göre ikisi de mümkün
Bana göre ilgisizlik
Nefret bile etmem. oda bı his
Hayır.
Evet gelir
Evet
Hayır
Bence öyle bu arada
Kesinlikle böyle
Kayıptır
Benim için değil
Bir nevi evet
bence evet nefrette bir duygudur sonucta
Yani bence de bende öyle düşünüyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?