işte bazıları depresyonu, bunalımı atlatmak için spor yapar, ne bileyim motor araba sürer hız yapar, kulaklığını takıp uzaklara gider gezer, odasına kapanıp bilgisayar oyunlarına yönelir, bazıları içer içer sabah güne yeniden başlar, siz ne yaparsınız? ben mesela eskiden kendine odaklanan biriydim sigara yoktu alkol olmazdı, namazında niyazında çalışkan başarılı biriydim, ne yaptıysam toplayamadım geri getiremedim, şimdi hayatımı tam düzene sokmalı yaşımdayım ama elimden gelmiyor hep pes ediyorum yukarıda saydıklarım da benlik değil yapamıyorum. siz peki?
2 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Yazdıklarında çok fazla hayal kırıklığı ve yorgunluk hissi var, bunu hissetmen çok normal 🥺
Eskidenki halini ideal “sen” yapıp bugünkü seni dövüyorsun resmen. Bu baskı da iyice kilitliyor.
Ben böyle hissettiğimde tempolu yürüyüşe çıkarım, müzik açarım, küçük hedefler koyarım: bugün sadece duş al, oda topla, bir iş başlat gibi 🚶♂️🎧
Büyük dönüşümü değil, minik hareketleri hedeflediğinde toparlanmak daha gerçekçi oluyor.