İnsanlara bir şey sorunca niye yapamazsın boş ver diyorlar?

Gayet de yaparım neden olumsuz konuşuyor herkes umurumda değil sanırım kimse kimsenin iyi bir yere gelmesini istemiyor

Güncellemeler
2 ay
Yapamazsın diyen olmuş cevabınız kaldırdık şu kadar söyleyim yaşamaz dediler yaşadım iyileşmez deldiler 95 oranında iyileştim asgari ücret almaktan sıkıldım sıra şimdi iyi bir işte bunu da yapacağım insanlar kendi yapmadıkları şeyleri sizin de yapamayacağınıza inanmanızı istiyor vazgeçmeyin
Güncellemeler
2 ay
Güzel yorum yapan herkese teşekkür ederim bir önceki güncellemeyi belki benim ile benzer biri görür de moral olur diye yazdım teşekkür ederim
İnsanlara bir şey sorunca niye yapamazsın boş ver diyorlar?
Cevapla