Neden insanları yalnız bırakmıyorsunuz?

Bazen susarak cevap vermek gerekiyor, bazen kimseyle konuşası gelmiyor insanın. Bazen en büyük arkadaşın kendin oluyorsun. Dolu bir kafam var, kimseye tek kelime yazacak gücüm yok. Sadece susmak kaçmak istiyorum bazen. Anlayış göstermek zor olmamalı. Bu gece hesabı da silip gitmeyi düşünüyorum. Yalnız kalmak en büyük ilaç olacaktır bana...

Herkese iyi geceler 🌸

Neden insanları yalnız bırakmıyorsunuz?
Neden insanları yalnız bırakmıyorsunuz?
Cevapla