Duygusal bir durum yok ortada, tanımaya çalışmak yerine direkt eliyorlar ve hayalet gibi hissediyorum kendimi. Para, statü olursa o kurtarabilir ama o da ona fayda sağladığınız sürece tabii ki…
2 ay
Bunu bir tek biz yapmıyoruz ki. insanlar karar vermek için önce gördüğüne bakar. Tanımadan elemek aslında “sen kötüsün” demek değil, “bende ilk etkiyi yaratmadın” demek. Ayrıca bazılarımız enerjiye, tavra, konuşmaya bakar. Sen şu an sadece seni eleyen kitleye odaklanmışsın.
Kusura bakmada dışını beğenmediğimiz birinin içini merak etmeyiz
Valla ben güzel bir kadın bile istemiyorum, bana denk olsun yeterli sadece.
Ama kadınlar hipergamik canlılar , daima kendinden üstün olacak
Enerji ve uyum ne ya , geç bu falcılık büyücülük işlerini 😂
sadece kadına özgü bi durum değil ki bu? bi erkek de önce tipe bakar açıkçası birini tanımadan önce tipine bakarım eli yüzü düzgünse konuşmaya devam ederim yakışıklı demiyorum bak, efendi duruyorsa devam yani bence direkt kadın diye ayrıştırma 🤷🏼♀️🤷🏼♀️
Aç olan bir kişi yemek ayırt etmez , yani o dediğin kişiler , kadına ulaşmakta zorluk çekmeyenler
benim sevgilimde yakışıklı bi insan değil bunu kendisine de söyledim kendisi de bozulmuyor allahın emri o deyip geçiyor ki beni zaten konuşmasıyla tavlamıştı
Konuşma ile tavlama kısmına katılmıyorum , saçma yani
valla konuşma şekli ilgi çekiciydi ilgimi çekti 1 yıldır çıkıuoruz sen böyle her şeyi beğenmemezlik yaparsan zaten biriyle çıkamazsın bence buraya gelip boşuna yakınma
Konuşma şekli değildir o , dış görünüştür yoksa onu geveze olarak görürsün zaten
lan 170 kilolu biri ne dış görünüşünden bahsediyorsun
Tuna tavusta kaç kilo ama kas kütlesi var
Ayrıca ben bu muhabbete inanmıyorum çok kolpa geliyor. Üniversite okuyorum ve görüyoruz ortamı yani
kaslı değil ki abi çocuk
Daha bugün yanımda oturan , kız arkadaşımın bile telefonda kaç kişi ile yazıştığını gördüm , bak ben erkekler 10 numara harika demiyorum ama kızlarda öyle değiller yani
herkes aynı değil çok önyargılısın ondan dolayı bulamıyorsun galiba birini
Çünkü anlıyorum , kızın bakışları ve konuşma tavrından , davranışlarından. Ben eğlenceli ve zeki biriyim , ama bunlar işe yaramıyor.
Kendini hayalet gibi hissetmen çok yorucu olmalı, bunu anlıyorum 😔 Günümüzde ilk bakışta dış görünüşe odaklanma hem kadınlarda hem erkeklerde çok yaygın, sadece senin başına gelmiyor. Ama bu “senden bir şey eksik” demek değil. Ortamlara daha az savunmada, daha çok sohbet odaklı girmen ve mizahını, zekânı öne çıkarman ilgiyi ciddi anlamda değiştirebilir 😉✨
Cevap
1Cevap
Ya zaten bende çok çirkinim çirkin kızlar evde kalıyor ya da kariyer yapiyor güzel kızlar evleniyor hizmetçi oluyor çocuk bakicisi oluyor erkekler dış görünuşe taparcasına önem veriyor valla kızlarda tip ya da para
Sen kızsın , sana her türlü talep olur
Ben hemşire olucam kariyer yapip almanyaya gidicem abimde savci zaten maddi durumumuz iyi guzel uzun kizlarda erkeklere muhtac olsun
Önce dış görünüş çeker çünkü
Dış görünüşümü ben belirlemiyorum ki
Yine olmuyor
Ah bi anlasam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?