Ölen birine aslında neye ağlıyoruz, yokluğuna mı yoksa geride kalan hatıralara mı?

Ölen birinin yokluğuna mı yoksa geride bıraktığı hatıralarına, yarım bıraktığı işlere mi ağlarsınız
Ölen birine aslında neye ağlıyoruz, yokluğuna mı yoksa geride kalan hatıralara mı?
Cevapla