Ölen birisinin ardından duyulan özlem ve acı ne zaman son bulur?

2 sene oldu ama acı özlem bırak azalmayı daha da arttı ne yapsam geçmiyor kendimi parçalıyorum resmen hep ağlıyorum elimden bir şey gelmiyoki çoğu gece ağlarım bazende gündüzleri ağlarım tıpkı şimdi olduğu gibi. Kimsem kalmadı herkes beni iyi zannediyo ama değilim..

Ölen birisinin ardından duyulan özlem ve acı ne zaman son bulur?
Cevapla