Ölüm ayrılığı ve acısı ne zaman geçer?

2 yıl önce babamı kaybettim. Her baktığım yerde onu görüyorum hala rüyalarımda hep onu görüyorum. Bende derin bir iz bıraktı hiç unutamıyorum hala acısı dün gibi içimde nereye baksam ona benzettiğim insanlar oluyor. Bu dünyada yapayalnız kalmışım gibi hissediyorum hayatta sadece annem var akrabalarla da uzağız. bir türlü bunalımdan kurtulamıyorum. Zaten yanlızlığı seven biriyim ama yalnız kaldığımda hep onunla yaşadığım o eski güzel günler aklıma geliyor. Bir gün bizde ölüp bu dünyadan göç edeceğiz biliyorum ama bu ayrılık acısı ne zaman geçer? 2 yıl süre geçti normal hayatıma dönmek istiyorum ama başaramıyorum.

Güncellemeler
1 yıl
Canım çok yanıyor. Kendimi rahatlatacak şeyler arıyorum ama bulamıyorum.
Ölüm ayrılığı ve acısı ne zaman geçer?
Cevapla