İnsan neden bazı insanlara karşı kendisi gibi davranamaz?

Selamünaleyküm, bakın bu bende de oluyor. Buradan da bazıları ile iyi anlaşırken bazıları ile hiç yani, bazıları ile geçmişten beridir böyle konuşup gülüyoruz ama bazıları ile gülümseyemiyorum bile. Bu arada herkese iyi davranın. İnsan ayırmayın sadece aynı samimiyetle davranamıyorum insan bu demek istediğim.

İnsan neden bazı insanlara karşı kendisi gibi davranamaz?

#sesizlerinsesi

Güncellemeler
2 ay
Güncel
İnsan neden bazı insanlara karşı kendisi gibi davranamaz?
Cevapla