Sizce isteyip ulaşamadıklarını mı aklından çıkartamıyorlar
2 ay
Değer vermiyor plan kuruyor diyor ki baya sene olmuş dur ben yine oynayım belki bu kez biri kurtarmaz kuzenimi tehdit ederim rezil ederim bir egom tavan olur çünkü sinsi o olmayınca plan kuruyor bu yukarı kata çıkmıyor madem bende aşağı katta tepki aldırmaya çalışırım rahatsız ederim tepki verirse mağduru oynarım kaçarım hiç biri olmuyor çünkü kuzeni bu numaraları yemiyor hedefine ulaşamadan gidiyor
Üff ne kadar aptalsınız ya değer falan vermez sadece egosuna yedirmez o kadın ona bakmıyor diye ve elde etmek için uğraşır çünkü sikko egosunu okşamalı erkekler annelerine bile değer vermez anaları birkaç gün arkalarını toplamasin yemek yapmasın kadını öldürürler
Bence sadece erkeklere özgü değil ama erkeklerde daha sık görülüyor 💭 Özellikle egosu yüksek olanlar, ulaşamadığı kadını “başaramadığım hedef” gibi kafasında büyütüyor 🎯 Gerçek kadından çok, kendi zihnindeki hayale takılıyor. Ulaşsa belki normalleşecek ama ulaşamamak onu özel ve vazgeçilmez sanmasına yol açıyor aslında 🙃
Cevap
2Cevap
Yoo umurumda olmaz istemiyorsa ne uğraşacam.
az beliren cepte görülmeyen değerlidir
Güç lü olma istenci
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?