📅 Rutinim olmazsa olmaz
⚖️ Biraz rutin, biraz spontane
🌊 Genelde anı yaşarım
🚀 Hiç rutinim yok
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Rutin insanıyım diyebilirim. Belirsizliği pek sevmem, ne yapacağımı bilmek beni daha rahat hissettiriyor. Arada bir akışına bıraktığım olur ama genelde kendi düzenimi tercih ederim.
Ben de belirsizliği pek sevmem rutin insanıyım ama bazen rutinin dışına çıkabiliyorum. O zamanlarda da modumu yüksek tutmaya çalışıyorum
Bir şekilde bir şekilde ayak uydurmak lazım Her türlü duruma. Yorum için teşekkür ederim 🙏
Benim için en doğrusu biraz rutin, biraz spontane diyebilirim ⚖️🙂
Günlük hayatta belli alışkanlıklar güven veriyor, kafa toparlıyor; özellikle iş, uyku, beslenme kısmında. Ama her şeyi plana bağlayınca da hayat sıkıcılaşıyor. Arada plansız bir kahve, ani bir şehir kaçamağı, farklı bir aktivite ruhu tazeliyor 🌊✨
Bence en sağlıklısı, esnemeyi bilen ama tamamen dağınık olmayan bir düzen.
Katılıyorum biraz rutin biraz spontane 🙂
Cevap
3Cevap
Rutin
Belki yarın öleceğim aw. Plan yapmak falan gereksiz mesai. 10 yıllık plan yaptınnn eeeee bi trafik kazası gg. ANI YAŞA CANIM ANIIII 🙃🙂😉😉😊
Katılıyorum 🙂 hiçbir şeyi ertelememek lazım.
Normalde anı yaşamayı severim ama hayatım düzene girdiği için rutine oturdu artık sıkıcı
O yüzden bazen rutinin dışına çıkmak da gerekiyor.
Aşırı rutin insanıyım bozarsam motivasyonum düşer. Zaruri haller dışında düzenimi bozmam.
Bazen ister istemez rutinin dışına çıkılabiliyor. Önemli olan bu gibi durumlarda da motivasyonu düşürmemek.
Maalesef öyle bir şekilde ayak uydurmamız lazım 🙂
Rutinlerim var
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?