Hatırlanmak herkesi öyle veya böyle bir şekilde mutlu hissettirir. Biraz da olsa "özel" kalabildiğini anlar insan. Fakat zamana yenilen çoğu şey gibi hatırlanmak da ufalır gider zihinlerde. Peki sen hafızalardan çıkmayan mısın? Yoksa artık unutulanlardan mı?
İnsanların hayatına kattıklarıma göre değişir bu. Kiminin ömür boyu görmek istemeyeceği biriyim, kiminin de hayatına almak için çırpındığı biriyim.. Kısacası beni tanıyan bir, tanımayan bin pişman..
Hayatımda olan insanlar tarafından unutulmayan biriyim. Gün içerisin de veya gün sonunda akıllarına geldiğimi bana dönüşleri (mesaj/arama) ile anlıyorum