Hayallerinde kimin izi var? Kaçıncı ruh bu... düşüncende carmıha gerilen.. Ki yaşamak! bir urgan gibi boynumda iken ilmek ilmek, Seninle alakalı dizeleri yazarken bir kaç saniyelik duraksamaya giriyor bilincim, Kağıtta var olan mürekkep lekeleri, Yelkovanın daha yavaş hareketi, Ellerimin kalem tutarken üşümesi bile, Hepsi ama hepsi senin eserin, Bunları belirtmem sana haksızlık mı? Hayır zannetmiyorum... Sen çok daha fazlasına layıksın...
Unuttuklarınız
Hatırladıklarınız
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Unuttuklarınız mı? fazla yoksa hatırladıklarınız mı?
Unuttuklarım fazla olması gerektiği gibi. Hatırlamam gerekince de gerekli kadarını hatırlıyorum.
Mesela biri yanlış bir şey yaptıysa bir zaman önce ayrıntıları değil de o çerçeveyi hatırlıyorum sadece ki bu oldukça güzel bir şey. Hem hatırlıyorum hem de unutuyorum 😀
Unuttuklarım fazla. Ne hatırladığımı bilmiyorum, zihnimi zorladığımda “error” veriyor gibi bi durum yaşıyorum. Çocukluğum, gençliğim hiç diyebilecek kadar bulanık 🌫️
Hafızam bana bir lanet. Unutmak benim için çok zor. Bu iyi bir şey dğeil.20 sene once yaşadığın olumsuz bir şeyi hala zihninde yeni yaşamışsın gibi bile canlandırabiliyorsun. Resmen LANET...
Belkide beynin amigdala kısmıyla alakalıdır.. duygular ve diğer kısımları kontrol eden bir döner kavşak misali... Belkidr duygu yüklediğimiz için ya da yüklendiği icin akılda daha kalıcı oluyordur..
Bu kadar yoğun yazabilen biri için, kesinlikle hatırladıkların daha fazla 🍃 Unuttukların geride kalmış kırıntılar gibi, ama hatırladıkların hâlâ nabzınla aynı ritimde atıyor.
Seninki biraz da “unutmayı bile isteyerek becerememe” hali gibi. Güzel mi, acı mı dersen; ikisi birden. Ankette: Hatırladıklarınız ✅✨
Bu kadar yanık yazıyorsun, hafızanı silmek istemen normal ama tehlikeli bir istek bu 😔 Kalıcı hafıza kaybı sağlıklı, güvenli bir hedef değil.
Zor anıları silmek yerine, onlarla baş etme biçimini değiştirmek çok daha güçlü ve gerçekçi bir yol 🧠✨ Bir uzmanla konuşman, bu yoğunluğu hafifletmene yardım eder; tıbbi ya da riskli yolları sakın düşünme.
İrem çok iyimsersin eheheheheh en nihayetinde çekirdek yasalarına göre hareket ediyorsun. Ben susacağını zannediyordum lakin konuştun bu çok iyi hihihi