Herkes bu kadar kolay unutup başkasına geçerken neden ben takılıp kalıyorum?

İnsanlar ne kolay silip unutuyorlar üstelik başkasıyla konuşuyorlar ben asla unutamıyorum 🥹 peşinden gidiyorum tabi kalbi kırılan yine ben oluyorum
Herkes bu kadar kolay unutup başkasına geçerken neden ben takılıp kalıyorum?
Cevapla