İnsanlar ne kolay silip unutuyorlar üstelik başkasıyla konuşuyorlar ben asla unutamıyorum 🥹 peşinden gidiyorum tabi kalbi kırılan yine ben oluyorum
2 ay
Çünkü sen iyi niyetlisin. Biraz da obsesif. Ben de haklı olmama rağmen dostluktan önemli midir diyerek onun evine gitmiştim mesela. Ama o bir kalemde silebildi.
Bence sen unutamıyorsun çünkü gerçekten bağ kuruyorsun, bu da aslında çok değerli bir şey 🥺💔 Ama peşinden gittikçe, karşındaki kişi seni garanti görüyor ve daha rahat kırıyor. Biraz geri çekilip, ilgini hak edene vermeyi öğrenmen gerekiyor. Zamanla sen de görürsün, unutmak değil ama kabullenmek kolaylaşıyor 🌱✨
Cevap
10Cevap
Unutmak gerçekten zor gerçekten sevip değer veren için
Direk unuturum silerim
Bu kadar anlam yükleme yaa
Kendin için doğru kararları ver olur mu
Unutanlar duygusuz çünkü
Değersiz birisin de ondan
Çünkü anlam yüklüyorsun
Sende unut
Dertleşelim istersen biraz
Unutmak zor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?