Ben 26-27'ye gidiyorum ya, siz? Zaman çok çabuk geçiyor, 30'a gidiyorum, yaşlanıyorum neyse ki hala güzelim 😜
2 ay
23 yaşındayım, yaşlanma korkum yok çünkü ölümü hayattan çok ayrı bir yerde tutmuyorum. Ne için doğduğumu bulabilecek miyim endişesi taşıyorum sadece. Kendi yolumdan yürümek istiyorum, ne için doğduysam o olmak... Beni yaratarak neyi kastetti?
Kadınların şu yaş takıntısını hiç anlamıyorum 30 olunca ne oluyor yavrum dünyanın sonu mu geliyor hep kibirden bunlar dünya kurulu kurulalı hiç kimse zamanı durduramamış Sen de durduramayacaksın o yüzden şu hastalıklı bakışınızdan kurtulun
96 dohumluyum 2019 yili reeimlerime bakiuorum korpecik tap taze, 30 olunca yuzunde en cokta kirişiklik degilde yuzun resmen yenilenmis huvre degilim der gibi bagiriyor resmen,
Eskiden sabahleyin bir yuz temizleme jeli ile yuzumu yikardim yuzum parlardi resmen
Simdi yikansanda maske bakim urunlerini kullansanda 18 lik 20 yasa gore sanki 2 haftador yuzunu yikamamissin gibi bir his bir gorunum
@26Vakit26 Türkçe yazmayı öğrenebilecek misin
Tam senin yaşlarda 30 yaş sendromu yaşadım, bir de 37 li yaşlarda 40 yaş sendromu yaşamıştım. Şimdi 50 leri yaşıyorum :) bu iş böyle gidiyor sanırsam. Dünyaya geldik gidiyoruz.
2019 cok mu uzak yillar o zamanki resimlerime bakiyorum ben neymisim diyorum, 96 dogumluyum, eskiden sabahleyin bir yuz temizleme jeli ile yuzumu yikardim yuzum parlardi resmen, tazelik, prüzsuzluk, 30 oldum 19 22 23 yaslarina gore suanki hissettigim gorunum sanki 2 haftadir yuzume su vurmamisim gibi hissediyorum burnum dum duzdu yaslamak bubolsa gerek kemerli olmaya basliyor git gide, burun deliklerim buyumüş, bunlar en belirgin farklar
Birsey söyleyim mi? Sen en basindan yanlış yapmışsın. Genç yaşta makyaj yapmak cildinizi mahvediyor. Senin cildin zaten yepyeni pamuk gibiydi. O ne oldugu belirsiz seyleri sürdüğünde cildine zarar verdin. 30 yaş cok ileri yaş degil ki. Hicbisey yapmasaydin şu an cildin 20 yasindaki gibi olmaya devam ederdi. Ben makyaja karşıyım çünkü guzellestirmiyor. Kendi güzelliğini yok ediyor. Ben öyle düşünüyorum. Yapanla yapmayan kişi arasindaki farki gördüm ondan diyorum. Yani yaşınla alakali değil, yuzune sürdüğünle alakali diye düşünüyorum
Ben 38’im ve şunu söyleyeyim: 30’dan gerçekten korkmana hiç gerek yok 😄 Zaman hızlı geçiyor, evet, ama 30’lar genelde insanın kendini daha iyi tanıdığı, özgüveninin oturduğu yaşlar oluyor ✨ Şu an hissettiğin şey çok normal, özellikle 25 sonrası çoğu kadın bunu yaşıyor. Güzelliğin de, çekiciliğin de yaşla bitmiyor, şekil değiştiriyor sadece 😉💫
Cevap
33Cevap
35 yaşındayim hiç öyle bir endişem yok 😂 bir ayağım çukurda ama her yaşın bir güzelliği oluyor gerçekten
21 yaşındayım, hayır yaşlanma korkum yok.
30 yaşlı değil ki artık 50 bile yaşlı sayılmıyor çık o kafalardan bende hiç öyle takıntılar olmadı çünkü içimde hala bir fırlama var :)
Ağustos’ta 29 oluyorum.30 yaş sendromu yüklenmeye başladı..
Kaç yıl ömrüm kaldı acaba diye kaygilaniyorum sadece.
26 gidiyorum sorun yok spor yaptıkça genç hissedicem :D
:D ben 30 sende 34 olursun ne diyorsun bu işe
Olabilir elbette her yaşın ayrı bir havası ve zevki vardır mutlaka.
Gençliğini yaşamak önemli bir detay.
Gencligine veda yaslari eminimki her insanin aynaya bakmak istemedigi yillardir
Cunku aynaya her baktigimda tazelik pruzsuzluk gormeye aliskinsin
Simdi istediginnkadar bakim yap tazelik olmadiktan sonra sanki iki haftadir yuzune su vurmamissin gibi hissediyorsun, gorunuyorsun.
Ama insanın ruhu da geniş ve ferah olmalı stresten ve sinirden uzak durmalı ben daima kendimi mutlu edecek detaylarla ilgilenirim hayatıma sürekli birilerini almam sade keyifli hobilerimle ilgilendiğim bir hayat geçiriyorum mutluyum sana da tavsiyem spor ve kitaplarla haşır neşir ol insan dinç hissettikçe mutlu olur
27yim boş ver ya takma kafana ölümlü dünya anın tadını çıkarın
26 bende 🤭 yaş gidiyor ama önemli olan benim nasıl. hissettigimdir.
20 yaşinda hissediyorum kendimi..
Geçtik oraları ülkenin en yaşlı vatandaşı olma yolun da gidiyorum 😂
Tamı tamına 33 yaşındayım ama anamın genleri sağolsun 25 27 diyor görenler maşallah bana 🤣
30 kasa 38'im ama memnunum enerjimin zirvesindeyim hala
Girince alışıyorsun
33 üm been umurum değil yaşlanmak
Zaman geçiyor evet
Pek bi iddialısınız hanımefendi
25 yaşındayım öyle bir korkum yok şu anda
Ben 34 yaşındayım yok öyle bir korkum daha gençim
18 19 a giricem 17 mayısta , yok
22 az az başladı korku
Evet 30 yaşın psikolojisi bi değişikmiş
Korkma Hasan kokma kokma
41 olduk, 30dan sonra önemsemiyorsun.
24 olucam 19unda yaşlandık
Korkma alisirsin :) 35 i geçince bile alisirsin
Yaşlanma korkusu biraz var nedense
Geçtik o korkuları 😄
zaman hızlı geçiyor bugün 40 oldum
34 yaştan selam :D
Yok yaşlanmam ben
çıtırım
32 olduk be kuzum. Yaş alıyor yaşlanıyoruz
36'yım
Ohoo 43'üm içindeyim )
Hiç yok 😊
Yok ben daha gencim
Vardin30 oldm
Yaşlandık
41 yaşım
Aynı yastayiz guzellik
32 oldum. Ömür geçiyor be
Evet var
Valla bende aynı durum neyseki hala yakışıklıyım
33 yaş
bişey olmuyor merak etme
Yoo gayet memnunum
bakim
Biz gectik o isi
Hayır yok
28 Mayıs'ta 29
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?