Yaş kompleksiniz var mı, yaşlanmaktan korkuyor musunuz?

Sanırım şu hayatta en olmaktan korktuğum şey yaşlanmak. :) 35 yaşıma doğru ilerlerken, zamanın ne çabuk geçtiğini asla anlayabilmiş değilim. Ölümden bile fazla yaşlanmak korkutuyor beni. Sizin yaş kompleksiniz var mı? Bu arada ben 25imden sonra ben yaşlanıyorum moduna girmiştim. 😊

Yaş kompleksiniz var mı, yaşlanmaktan korkuyor musunuz?
Cevapla