Sabah günaydın yazmış, uyanınca ben de günaydın yazdım daha sonrasında tekrar günaydınnn yazmış, ben en sonunda naber dedim, iyi senden dedi, sonrası yok amacı ne bunun
2 ay
Sabah günaydın yazmış, uyanınca ben de günaydın yazdım daha sonrasında tekrar günaydınnn yazmış, ben en sonunda naber dedim, iyi senden dedi, sonrası yok amacı ne bunun
İyi senden dedikten sonra sonrasının olmaması acaba senin suçun olmasından kaynaklı olabilir mi ya 😄 Daha iletişim kurmayı bilmiyorsunuz sürekli erkek ilgi göstersin kafasıyla yaşayıp kendiniz pasif kalıyorsunuz sonra da niye böyle oldu tabi 😄
İyi sendeni söykedi aynı devam odamı topluyorum dedim eksik yazmışım kb
Belli ki ilgisi var ama emek vermek istemiyor, sohbeti sen taşımanı bekliyor gibi görünüyor 🙄 Telefonu eline alıp boş boş yazan, sonra sıkılıp bırakan tiplerden de olabilir. Bunu sürekli yaparsa, niyeti ciddi değil, sadece egosunu okşatıyor diyebilirsin. Sen sıcak yazmışsın, top ondaydı. Peşinden gitme, bakalım o gerçekten merak edip geri dönecek mi 😉💬
Cevap
2Cevap
Gunsymistir çünkü
Dengesiz yaa 😄
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?