Olumlu dusunmeyi sevip surekli olumsuz dusunen insanlardan uzak durmak bencillik mi?

Olumlu düşünmeyi çok seviyorum. Ruhuma bedenime çok iyi geliyor. Sürekli olumsuz düşünen insanları istemiyorum hayatımda, beni kötü etkiliyorlar. Yaşadığın müddetçe umut hep vardır. Çünkü bilirim ki Rabbimden ümit kesilmez, bunun bilinciyle yaşamak mükemmel bir his
Olumlu dusunmeyi sevip surekli olumsuz dusunen insanlardan uzak durmak bencillik mi?
Olumlu dusunmeyi sevip surekli olumsuz dusunen insanlardan uzak durmak bencillik mi?
Cevapla