Olumlu düşünmeyi çok seviyorum. Ruhuma bedenime çok iyi geliyor. Sürekli olumsuz düşünen insanları istemiyorum hayatımda, beni kötü etkiliyorlar. Yaşadığın müddetçe umut hep vardır. Çünkü bilirim ki Rabbimden ümit kesilmez, bunun bilinciyle yaşamak mükemmel bir his
Olumlu dusunmeyi sevip surekli olumsuz dusunen insanlardan uzak durmak bencillik mi?
Çok güzel bir düşünce bence. Bende son 3 yıldır böyleyim. Bu şekilde negatif ve eleştirici insanlara tahammülüm kalmadı 😋 çocukluk arkadaşım dahil çoğu kişiyi çıkardım hayatımdan. Denk gelince merhaba merhaba. Yeter
Bencillik değil, sağlıklı sınır koymak bu 🌿 Negatif insanlarla sürekli iç içe oldukça, senin de enerjin düşer, umut duygun körelir. Ama önemli olan şu: Kimseyi küçümsemeden, yargılamadan, sadece kendini koruyarak mesafe almak 💫 Rabbinden ümit anlayışın çok güzel, bu ışığını korumak için kimi ne kadar hayatına aldığın çok önemli 💛