Sabırsız bir insanım aslında ama son zamanlarda böyle oldum biraz.
2 ay
Dün bunu düşündüm ya. Normalde hayvanları çok severim, ne yaparsa yapsın kızmam. Yavru bir köpek o kadar çok ısırdı ki elimi kolumu, aşşırı sinir oldum. Sonra düşündüm eskiden olsa asla umursamazdım. Tahammülüm çok düşmüş
Yaş ilerledikçe çoğu insanda tahammül eşiği azalıyor, çok normal bu durum 😊 Çünkü neye katlanmak istemediğini daha iyi biliyorsun artık. Sabırsızlığın arttığını fark etmen de güzel, demek ki kendini gözlemliyorsun. Ufak molalar, sınır koymak ve herkesi memnun etmeye çalışmamak iyi geliyor. Kendine yüklenme, 27’de bunları hissetmen gayet doğal 💙
Cevap
12Cevap
Zaman geçtikçe kendini anlatmak için çabanın yersiz olduğunu düşünmeye başlıyorsun
Sanırım tsm olarak bu
Herkes olmaktan korktuğu insana dönüşür editini akıllara bırakıyorum xjxkxjdk
Yaş ilerledikçe yaşlanmak giderek korkuyor o çocukluktaki saf mutluluğu her zaman yakalayamıyorsun
Yaş geçip dert arttıkça gelecek kaygısından bugünfen keyif alamıyorsan o yüzden 20+ yaşlarda olanlar hani 22 23 24 güzel geçirin hayatınızı arkadaş ve anı biriktirin ileride zaman bulamayacaksınız
İyi niyetli insanlara karşı hala tahammülüm var ama canım ve art niyetli kişileri gördüğüm anda sakat bırakasım geliyor.
Tabi öyle oldu hiç altta kalmıyorsun ve tahammül sıfır
Her zaman aynıydı bende
Evet maalesef dırdır eden herkesi şutluyom
Kesinlikle evet
Evet
Aynen öyle
Aslında arttı sadece
Alışıyorsun çünkü
Düştü
Düşüyor gerçekten
Hayır tam tersi
Evst
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?