Güncellemeler
2 ay
Çok sıkıldım artık her şey den
Güncellemeler
2 ay
Canı sıkılan dertleşmeye ihityacı olan bi tek ben miyim?
Kafamın içinde kendimle konuşuyorum böyle olan var mı? Dertleşecek bir kişi bile yok, beni anlayacak biri yok, o kadar umutsuzum ki 😒😒
Cevap
3Cevap
amaç bularak
Overthinking desen var
boş ver
Alamaz gibi duruyosun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Kafanın içinde bu kadar konuşman, yalnız ve umutsuz hissetmen gerçekten yorucudur 🥺 Seni anlayacak kimse yokmuş gibi gelmesi de duyguyu katlıyor. Ama bu kadar sorgulayan bir zihin, aslında çok zeki ve derin bir zihin. 😊 Küçük adımlarla başlayabilirsin; yürüyüş, müzik, günlük tutmak, online sohbet odaları… Hepsi yavaş yavaş “yalnız değilim” hissini güçlendirir. 💬🧠🌱