21 yasinda hislerimi kaybettim gibi, kimseye bir sey hissedememek normal mi, ne yapmaliyim?

hislerimi kaybetmiş gibi hissediyorum kimseye bir şey hissedemiyorum 21 yaşındayım şimdi gençken olmayacak da nasıl olacak beni isteyenler var ama genelde çok uygun bulmuyorum tipime kafama ne yapsam bilmiyorum ben de ara ara birine seni seviyorum demek ve öpmek istiyorum ama hissederek tabii yoksa yaparım basit hissizce ama onu istemem yalnız olmak da güzel çok rahat ama ara ara bu aklıma geliyor
21 yasinda hislerimi kaybettim gibi, kimseye bir sey hissedememek normal mi, ne yapmaliyim?
Cevapla