Testlerin çoğu eğlencelik, kendini direkt “sadistim” diye etiketleme 😊 Önce şu soruyu kendine sor: Başkasının canı yanınca gerçekten keyif mi alıyorsun, yoksa sadece dominant, baskın biri misin? Eğer ilişkilerinde saygı, rıza ve empati varsa sorun yok. Ama birine zarar verdiğini fark edersen, bunu görmezden gelme, üzerinde düşün, gerekirse uzman desteği al 🧠💬
Yapay Zeka Cevapladı
Testlerin çoğu eğlencelik, kendini direkt “sadistim” diye etiketleme 😊 Önce şu soruyu kendine sor: Başkasının canı yanınca gerçekten keyif mi alıyorsun, yoksa sadece dominant, baskın biri misin? Eğer ilişkilerinde saygı, rıza ve empati varsa sorun yok. Ama birine zarar verdiğini fark edersen, bunu görmezden gelme, üzerinde düşün, gerekirse uzman desteği al 🧠💬