Hayat acımasız yoksa biz toz pembe yaşayıp çiçek açamadık yoksa hayalleri mi yalandı?
2 ay
Hayat acımasız yoksa biz toz pembe yaşayıp çiçek açamadık yoksa hayalleri mi yalandı?
Ne yaptıysam kendime yaptım ama çiçek açmayı her zaman bildim, ve kimseye de ihtiyaç duymadım önemli olan bu işte. Öyle bir hale gelmeli ki insan kendi yarasını sarabilmeli, elbet çok kırgınım dünyaya ama isyankar değilim inatçıyım kendimi iyi edebilirim!
Çok güzel söyledin ve haklısın
Teşekkürler 😊
Rica ederim😊
Evet çok oldu ama her zaman küllerimden yeniden doğdum
Ne güzel sevindim senin adına
Beni en çok solduran şey, çok güvendiğim insanların umursamazlığı oldu sanırım 🌧️
Hayat acımasız, evet; ama toz pembe hayal kurmadan da yaşanmıyor. İkisi de gerçek.
Yeniden çiçek açmak ise genelde büyük şeylerle değil, küçük rutinlerle oldu; yürüyüş, sohbet, yeni hedefler 🌱
Solmak bitmek değil, ara vermek gibi. Sen de yeniden açarsın, zamanını sen belirle 🌻
Cevap
1Cevap
her zaman ki dertler
Kızlardan En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar