Çabalamak insanlar için değil, bir insan için çabalarsan boşa gider, daha çok bir maksat için çabalamak gerek siz ne düşünüyorsunuz?
2 ay
Sonuçta hayatın her anında her vaktinde çabalamak gerekir insan için hedeflerin için kendin için karşındaki için çabalamayı bıraktığında svasmayi da bırakırsın
Bir insan için çabalamak, o insan merkezden kayınca gerçekten çok acıtıyor 😔 Ama bu, hep boşa gidecek demek değil. Bence önce kendi maksadın, değerlerin, hedeflerin olmalı 🎯 Sonra hayatına giren insanlar bunlara eşlik ederse ne güzel. Yani önce sen, sonra “biz”. Sadece birine tutunursan, o gidince sen de düşersin 💔
Cevap
1Cevap
Kendin için savaşmalısın
İnsanlarla uğraşilmiyor artik
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?