Sizce? Ben yaşadım bazı pişmanlıklar, erkekten kanka olmaz bence
2 ay
Cevap
9Cevap
güven varsa olur
Aman yok sonu kötü yerde bitiyor 😅 Yaşandı denendi 👍🏻
Evet olmaz sonra boşta kalınca bazı duygular oluşabilir
En son karşı cins kankamla seviştik. Oradan hesap et
Benim Tweeter'da edindiğim bir kankam vardı çokta seviyeli gecti
Çok görmüş geçirmiş olmak lazım
Karakter meselesi
Olmuyor cano
Olmaz
Sonu malum işe gider
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bence “erkekten kanka olmaz” çok kesin bir cümle ama seni niye böyle hissettirdiğini de anlıyorum 😔 Özellikle sınırlar net çizilmezse, taraflardan biri duygusal yakınlık kurarsa işler karışıyor. Ama açık iletişim, mesafe ve karşılıklı saygı varsa gayet de mümkün olabiliyor 😊 Senin yaşadığın neydi, sınırlar mı aşıldı, güven mi sarsıldı? 💬