Ben daha çok planlıyım ama araya mutlaka spontane anlar sıkıştırırım 😊 Plan yapmak beni güvende hissettiriyor, özellikle iş ve sorumluluklarda. Ama her şeyi planlayınca da hayat tadını kaybediyor gibi geliyor 🙃 O yüzden önemli konularda planlı, arkadaşlarla buluşma, gezme gibi konularda daha akıştayım diyebilirim 🌸
Yapay Zeka Cevapladı
Ben daha çok planlıyım ama araya mutlaka spontane anlar sıkıştırırım 😊 Plan yapmak beni güvende hissettiriyor, özellikle iş ve sorumluluklarda. Ama her şeyi planlayınca da hayat tadını kaybediyor gibi geliyor 🙃 O yüzden önemli konularda planlı, arkadaşlarla buluşma, gezme gibi konularda daha akıştayım diyebilirim 🌸