
Bazı insanlar günü önceden tasarlamayı seviyor ama ben anın getirdiklerine göre hareket eden biriyim ve asla planlı olamıyorum ya

Bazı insanlar günü önceden tasarlamayı seviyor ama ben anın getirdiklerine göre hareket eden biriyim ve asla planlı olamıyorum ya
Ben de öyleyim plan yapmayı hiçbir zaman sevmem çünkü planlar her zaman istediğimiz gibi gitmeyebilir bizden daha büyük bir plan yapan var çünkü her zaman o yüzden hayatı gelişine yaşamak en güzeli
Bazen planlı bazen plansız. Sürekli spontane yaşayamam, sürekli plan da yapamam. Mesela bugün bir sürü şey yaptım ama çoğu spontane oldu. Ama yarın planlı bir şey yapacağım, geçen haftadan kararlaştirilmis bir şeyi.
İkisinden de biraz yani 😅
Hiç plan yapmam değil, yapılana sadık kalamıyorum. O an alternatif doğuyorsa değişime açık oluyor o plan
😅😅 geçmiş olsun
Planlar herzaman tutmuyor bazen spontane devam edıyor
Eıc için teşekkürler
Cevap
10Cevap
kafama göre yaşarım
spontane yaşamak ağzıma sıçtı o yüzden planlı yaşama geçicem
Aaa aaa neden
Planlarim vardir ama kesin belirlemem... hersey nasip diyerek duruma göre oluşur
Spontane yaşarım...
İşime göre plan vardır ancak bazı durumlarda plan olmaz gibi.
Yerine göre diyelim
Planlı yaşıyorum.
Nasıl başarıyorsunuz
Bazen planlı bazen spontane
Planlı yaşarken mutluyum
Planlı, disiplinli, intizamlı
Duruma göre değişiyor ya
Plansız Allaha emanet yaşıyorum resmen
İkisinden de biraz biraz
Genelde planlı
Doğaçlama öylesine
Gelişine annem
Planlı.
İkisinin ortası
Planli
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?