Eskiden insanlara daha kolay güvenirdim içimden geldiği gibi yaklaşırdım Şimdi ise güvenmemeyi öğrendim herkese aynı yerden bakmıyorum Artık kimseye hemen inanmıyorum zamanla gösterilene göre karar veriyorum en büyük farkım bu oldu daha temkinliyim daha mesafeliyim.
Eskiden insanları umursamayan biriydim çok katı ve soğuktum zararım da olurdu kalp de çok kırardım. 20 yaşımdan beri, kimseyi kırılmadıkça kırmam bana zarar verirse kırarım haricen kimseye zararım olmaz kendi halimde sakin bir insandım.
Eskisine göre olaylara daha geniş açıdan bakan, daha bağımsız, insanlara daha az takılan, daha az affeden ama sınırları netleşmiş ve bu yüzden daha olgun birine dönüştüm
Eskiden herkese kendimi kanıtlamaya çalışan, onay bekleyen biriydim. Şimdi başkalarının ne düşündüğünden çok daha az etkileniyorum 😊 Kendimi daha iyi tanıyorum, sınırlarım daha net, hayır demeyi öğrendim. En büyük fark; geçmişte kırılmaktan korkup susarken, bugün sakin ama net bir şekilde kendimi ifade edebilmem 🙌
Ne ayniki desem... elhamdülillah Allah nasip ediyor değisime krndimizi geliştirmeye... Allah hayirlisiyla, kolaylaştirip ve güzellikler dolu eylesin hayat sinavimizi.
Ben doğduğumdan bu yaşıma kadar zeki akıllı ultra zeki ve mükemmel akıllıydım herkes benden imza topluyordu anaokulunda , ben bütün ünlülerle tanıştım yani tehlikeli biriyim🥵😏😏😏🗿🙃🥵🙃🤨😮🥵🥺🥵
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
2 ay
Karakter olarak herşeyin daha çok farkında ve bilincindeyim. Biri bana hata yaptı mı tek hatasında silip atıyorum bidaha yüzüne bile bakmıyorum