Zor durumda bile olsa iyiliğe layık olmayan insan da varmış, tecrübe edildi
2 ay
Zor durumda bile olsa iyiliğe layık olmayan insan da varmış, tecrübe edildi
İyilik yaştığım insan bana kötülük yaparsa intikam alırım ama iyilik yaptığım insan aslında kötü biriyse ve bana bir zarar veya rahatsızlık vermediyse pek sorun etmem sonuçta ben kendime saygımdan bir insana yardım ettim yardım ederken iyi ya da kötü olduğunu bilmiyordum
Benim için gayette keyifli bir şey ama o senin düşüncen genel konuşmamak lazım
Biraz cahillik sezdim ama neyse sen herkes adına karar ver herkes senin düşüncende olmak zorunda çünkü kardeşim
Başımın gözümün sadakası olsun, büyüklük bende kalsın der güler geçerim😏
Bazı yapılan yanlış iyilikler bir kerizlik değil aksine büyüklük göstergesidir. Sonucunu düşünerek ve olumsuz sonucu olsa da bunu göze alarak yapılır.
Teşekkür ederim🙏
EİC için teşekkür ederim🤗🌺
Bola yaptıkça insan maalesef aptal hisssediyor. Bu sigede bir kaç gereksize para ysrdımı yaptım düşünmeden ama değmeyecek olduklarını öğrenince sadexe kendime üzüldüm
Bir insanin zor durumda olmasi o insanin iyi bir insan oldugu ya da iyiligi hak ediyor anlamina gelmedigini tecrube edindik bizde. Ama emin ol uzulmesi gereken sen degilsin
O uzulmesi gereken. Bugun iyilik ettin ama o hayati boyunca yaslanacak duvari kaybetti
Yarinlarina gelecek iyiliklerin yolunu kapadi
Sende Kendinle gurur duy
Onun gibi asagilik olmadigin icin
Kimseye bişey kanıtlamaya çabam upk neysem oyumdur. Önemli olsn dürüst olabilmek
İyiliği yaptık da biz mi yaptık Allah yaptırdı iyilik yapılıp unutulması gereken bir şey
Ak Alnindan öpürüyorum kardesim
Estağfurullah herkes kusur sahibi inşallah anlı ak olanlardan oluruz Allah senin zannın üzere muamele etsin bana
Yaptigin yorum son derece şerefli
Allah razı olsun Allah dünya ahiret sıkıntını gidersin kardeşim
Cok sağol :-)
Böyle durumlarda önce hayal kırıklığı, sonra da hafif bir öfke ve kendine kızma duygusu gelir 😔
Ama şunu unutma, senin yaptığın iyilik karakterinle ilgili, onun hak edip etmemesi değil.
Bu deneyim, sınırlarını güçlendirmek için güzel bir ders aslında.
Bir dahaki sefer kalbini koruyarak yine iyi kalpli olabilirsin 💫
Cevap
14Cevap
Oldun sen insanlık yapıyorsun önemli olan bu o onun karaktersizliği
iyilikten geri kalma
Ben iyiliği karşılık beklemeden yapıyorum
Sende kadınsın
Mesaj alındı hanımefendi ;)
Ahh Ah bir değil ki bu yaşadığım.
Kanka sana niye yzlmiyo yaa
Hiç bir şey hissetmem neresinden dönersem kardır
Bunları dahi düşünmem düşünmedim de zamanı gelince karşıma çıktılar işte o günlerde ben elimin tersiyle ittim zaten sonrasında yaptığı hatalar o anda gözünün önünden film şeridi gibi geçiyor
Anlamadım kime kıyamıyorsun 😀
Benim iyi olduğumu nerden çıkardın
Ben kendini bilen bir insanım iyiliklerim de olur bazılarına ters olan kötülüklerim de olur doğru bildiğimden şaşmam ama bu dik başlı olduğum anlamına gelmez tabi ki
Seninde öyle
Sende sağol 🙏🏼 ne demek
Yuzune küfür ederim
İyilik bana kalsın der geçerim
Bence dd
Başımın gözümün sadakası olsun
Yol veririm umrumda olmaz, isine baksin
Cansin
Çok aptal hissediyor insan
Layık değilse yapma
Yaş kaç
Nasıl birisin dm kapalı?
Var var
Denize atarım
İyilik yap denize at manasında söylemiştim
Nankör der susarım
Denize atarim
Yani dediğin gibi olursa birdaha yapmam anlamında.
İyi yapmışsın
Tabi duruma göre değişir pişman olursa bı şans verirdim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?