Mesela ben en ufak bir şeyde moralim bozulur gün boyu konuşmam ama bazı insanlara bakıyorum bütün olumsuzluğa rağmen mutlu ve pozitif nasıl başarabiliyorlar
2 ay
Cevap
3Cevap
Çünkü bir kere düşürürsen enerjini toparlayamazsın, bakış açısı ile değişir her şey. Mutlu olursan zorluklarıda çabuk atlatırsın
herseye fazla anlam yüklemeyerek, sanane diyebilmek, ic sesinle barisik olmak
takmiyoruz hicbir seyi eglenceden baska bisi dusunmuyoz o kadar
Alışmışlar artık moral bozunca bir şeyin değişmediğine. Vur gtune gitsin diyoruz.
Mutlu olacak şeylet çok çünkü
Yads rol yapıyoruz
Yapı meselesi kimisi çok gamsız
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bunu “doğuştan pozitiflik” sanıyoruz ama çoğu zaman alışkanlık meselesi 😊 Bazıları, başına geleni kişiliğine değil, hayata yüklüyor; “Ben kötü değilim, bugün kötü geçti” diye bakıyor. Kendini suçlamıyor, dramatize etmiyor. Küçük şeylerden keyif alma, şükretme, hareket etme, sevdiği insanlarla konuşma gibi rutinleri var. Öğrenilebilen bir şey bu, sende de olmaz diye bir kural yok 🌸