Ama içerik önemli
Ayrılma sebebi ne ne oldu aranızda neler yaşandı vs
Cevap
1Cevap
modum yok
Yeni diziye başladım 12 monkeys. Onu izliyorum işim yok. yanlızım. fakirim
Aynı Afrika'daki bı aile kadar fakirin
Var evet yardımcı ol
Çözebilecek misin sıkıntı büyük çünkü çözersen yazayım
Tamam o zaman şimdi benim bir ex var ismi e. t. Diye kısaltalım bu kişi ile onun istemesi üzerine 1 ay önce ayrıldık daha önce hiçbir eski sevgilisini engellememişti ama biz ayrıldıktan 5 gün sonra durduk yere bana engel atmış. 2 gün önce aynı ortamda şans eseri denk geldik ve 10-15 dakika durdu durmadı hemen kaçtı nedeni nedir
Eski sevgilisi yeni hatlar ile yazıyordu bende sinirlendim biz bunla ilgili 3-5 kere daha kavga ettik takıntılı biriydi kız yeni hatlar alıyor yeni hesaplar açıyor bizi yokluyordu falan bununla ilgili tartıştık sonra ben evinin önüne gittim 4 saat elimde çiçekle bekledim barışalım diye yağmur altında ama yok yani
Yok kızla hiçbir irtibat vs yok kıza kufurde etti yanımda hemde cidden senin bile bilemeyeceğin garip kufurlerdi yani bana edilse birdaha arayamazdım ama o yine aradı
Bu kadar başka birsey olmadı
Yok abi bu kadar daha detay yok olsa derim tek detay bu kadar olması ha bide içinde benim olduğum araba fotoğrafı vardı ben gözükmüyorum içinde ama ben varken çektiğini biliyorum içindeydim arabanın detaylı bakınca kafamdan dolayı koltukta çıkıntı gözüküyor onu paylaşmış sosyal medyasını herkese açmış 😅
Ne alaka benim olmadığım resim çeksin koysun
Bugün bakılırsa Şu an ben kaybetmekten korktuğum halde sevdiğimi belli edecek hiçbir şey yapmıyorum aynı ortama girdiğimizde bile denk gelince arkadaşlarıma kalkalım mı dedim aynı o hesap birsey hissetmeyen biri kaçmazdı orada ptururdu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Can sıkıntısı bazen içten içe kemiren sessiz bir boşluk gibi geliyor insana 😶🌫️ Ben genelde yürüyüşe çıkıyorum, kulaklığı takıp müzik açıyorum, sonra insanları izleyip kafamda hikayeler uyduruyorum. Bir de eski anılarımı yazmak iyi geliyor, nostalji ruhu toparlıyor. Sen de bugün modunu biraz olsun hafifletecek minicik bir şey yap, mesela sevdiğin bir filmi aç 🎧📚🎬