Bazı insanların bir "duvarı" vardır, aşması zordur ama bir kere girdiğinizde çok eğlencelidirler. Siz ilk bakışta nasıl bir intiba bırakıyorsunuz? Sizi yanlış tanıyanlara en çok hangi cümleyi kuruyorsunuz?
2 ay
Ben hep şefkatli görünüyorum ya soğuk bir duruşum yok iş haricinde.
Genelde öyleyimdir evet
Eic için tşekkür
Ben de uzaktan biraz mesafeli ve ciddi dururum, özellikle kalabalık ortamlarda 😄 Ama tanıyanlar “Meğer ne sıcak, ne espriliymişsin” der hep. En çok kurduğum cümle de “Aslında ben öyle biri değilim, biraz zaman geçince anlarsın” oluyor 💬 İnsanların ilk izlenimine çok takılmamak lazım, çoğu zaman kalp daha yumuşak çıkıyor 💛
Cevap
14Cevap
soğuk biriyim tanımadığıma karşı
Oğlal burcu musun
Akrep
Her durumda sinirli olan biriyim iş gereği
Asker misin
Illegal ortam
Djdhshdjsj kahlaha attım. Sinirliyim ya, asar keserim ya!
Asar keserim modu yok
Öylemiyim bilmiyorum ama öyle olduğum söyleniyor
İçeri girince alışıyor 😁
Var öyle huylarım.
Valla dışardan soğuk diyorlar
Hayır aynı soğukluğa devam
Ben komple soğuk nevaleyim
Sağlam karakter
Tanıyanlar bilir
Evet oyleyim
Evet evet
Kesnlikle öyleyim aam yeterince samimiolunca
Yok ya orta
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar