Dışardan beni yakın arkadaşlarımla görenler çok sıcak biri olduğumu düşünürler. Ama yabancı bir ortamdaysam bi 15 dakika ortamı koklarım 😂😂 kişileri incelerim davranışlarını izlerim. Eğer iyi gelirse düşüncelerim güzel sohbet muhabbet ederim ama bir kişiden bile negatif alırsam asarım suratımı buz gibi olurum. 😇
Tanımayanlar çok sert birisi olduğumu düşünürler %100, tanıdıktan sonra sakin ve sıcak kanlı taraflarımı çok severler ancak ben öyle bir anda veremiyorum bunları zaman önemli.
Ben samimi bir insanım fakat dışarıda ortama göre mizacımı ayarlıyorum. İş yerinde patrona olsun daha ciddi soğuk bir ifade takınırken dışarıda samimiyim
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > Peki siz dışardan soğuk görünüp aslında samimi olanlardan mısınız? Yoksa dışardan da içerden de soğuk olanlardan mı 😂😂 ?