36 yaş çok mu geç sayılır, yoksa aşk, evlilik ve kariyer için hâlâ tam zamanı mı?

Benim gözüme biraz büyük geliyor hani böyle artık kına merdiven dayanmışsın böyle falan öyle mi yoksa ben mi takıp da yapıyorum belki bu saatten sonra hayatımız güzel olur doğru düzgün belki hayırlı sorumluluk sahibi alan işinde gücünde bir insan dengimize gelir
Güncellemeler
2 ay
Abi sesli mesajı yazıyor ve kariyer meğer diyor ben zaten kariyerim var yerimi yaptım master yaptım artık
Güncellemeler
2 ay
Abi sesli mesajı yazıyor ve kariyer meğer diyor ben zaten kariyerim var yerimi yaptım master yaptım artık
36 yaş çok mu geç sayılır, yoksa aşk, evlilik ve kariyer için hâlâ tam zamanı mı?
Cevapla