Harbiden çok itici gelenler oluyor mesela bugün biri vardı, sesi çok tırmalayıcıydı
2 ay
Harbiden çok itici gelenler oluyor mesela bugün biri vardı, sesi çok tırmalayıcıydı
Yok ya soğmama sebep olmuyor kanka 😆
Ses tonundan daha çok kötü üslup beni rahatsız ediyor
Cevap
0Cevap
ses tonundan soğumam da, diksiyon mu denir yoksa konusma uslubu mu denir bilmiyorum o itici olabiliyor. genel olarak takilmam boyle seylere. mahalle karısı gibi konuşmasin yeter sjsjsj
Çok cırtlak diye tabir edilen ses tonları var onlar rahatsız ediyor tabi 😅
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?