merhaba,
Bulunduğum bölgeye birkaç sene önce büyük bir cami yapıldı ondan beridir yüksek ezan sesiyle ezan okunuyor.
Sabahları uykudan uyanıyorum, camlar açık malum yazın sıcak oluyor.
İnadına mı yapıyorlar bilmiyorum ama artık işkenceye dönüştü bu iş resmen.
Kime ne faydası var bu kadar rahatsız edici yüksek sesle okunmasını anlamıyorum.
Zaten kocaman camiye toplasan 5 kişi gitmiyor namaza.
Bence çoğu kişi bu durumdan rahatsız ancak Türkiye’deki dayatmacı din anlayışından ve toplum baskısından çekindikleri için bir şey söyleyemiyorlar.
Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?
Baştan söyleyim bana gayet saygılı bir şekilde ilettiğim şahsi düşüncelerim nedeniyle hakaret küfür vs. Edenleri direk bildiriyorum yani boşuna uğraşmayın. Bunu da söylemek gereği duyuyorum çünkü ülkemizde dini mecraların sorgulanmasında ateş püsküren gerici bir zihniyet olduğunun farkındayım. Ben sadece saygılı bir şekilde görüşlerimi bildirimim.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer