Yüksek ezan sesinden rahatsız oluyor musunuz?

merhaba,

Bulunduğum bölgeye birkaç sene önce büyük bir cami yapıldı ondan beridir yüksek ezan sesiyle ezan okunuyor.

Sabahları uykudan uyanıyorum, camlar açık malum yazın sıcak oluyor.

İnadına mı yapıyorlar bilmiyorum ama artık işkenceye dönüştü bu iş resmen.

Kime ne faydası var bu kadar rahatsız edici yüksek sesle okunmasını anlamıyorum.

Zaten kocaman camiye toplasan 5 kişi gitmiyor namaza.

Bence çoğu kişi bu durumdan rahatsız ancak Türkiye’deki dayatmacı din anlayışından ve toplum baskısından çekindikleri için bir şey söyleyemiyorlar.

Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?

Baştan söyleyim bana gayet saygılı bir şekilde ilettiğim şahsi düşüncelerim nedeniyle hakaret küfür vs. Edenleri direk bildiriyorum yani boşuna uğraşmayın. Bunu da söylemek gereği duyuyorum çünkü ülkemizde dini mecraların sorgulanmasında ateş püsküren gerici bir zihniyet olduğunun farkındayım. Ben sadece saygılı bir şekilde görüşlerimi bildirimim.

Yüksek ezan sesinden rahatsız oluyor musunuz?
Cevapla