Hiçbir şey yapmak içimden gelmiyor, hayata karşı bu isteksizlik normal mi?

Yaşım da geçti zaten doğru düzgün arkadaşım da kalmadı. 18 yaşımda aşırı ağır trafik kazası geçirdim için 20'li yaşlarım hep hastalık, tedavilerle uğraşmakla geçti. 33 yaşındayım, sorunlarım yüzünden doğru düzgün arkadaşım yok, evlenmek içimden gelmiyor, çalışmak içimden gelmiyor, zaten iş bulamıyorum. Çok kötüyüm ya.
Hiçbir şey yapmak içimden gelmiyor, hayata karşı bu isteksizlik normal mi?
Cevapla