Hayatta hiçbir eylem için istek duymuyorum bu durum ne ile ilgili olabilir?

Eskisi kadar konuşma/anlatma isteğim yok. Önceden beni heyecanlandırabilecek şeyler bile heyecanlandırmıyor artık. Herkes samimiyetsiz geliyor. Ve yaşamak anlamsız geliyor. Bu durum neden olabilir? Nasıl çıkarım? Ya da çıkmam gerekli mi?
Hayatta hiçbir eylem için istek duymuyorum bu durum ne ile ilgili olabilir?
Cevapla