Çok sey yapasim var ama hiçbir şey yapmama isteğim daha ağır basıyor neden?

Dışarı cikip gezmek istiyorum sitenin girisinden geri dönüyorum
Gezmek istiyorum ama gezmiyorum
Birileriyle konuşmak istiyorum ama kimseyi cagirmiyorum cagiran arkadaslarin yaninada gitmiyorum
Tek yasiyorum zaten
Ne yapmam lazim bunalimda hissediyorum kendimi
Çok sey yapasim var ama hiçbir şey yapmama isteğim daha ağır basıyor neden?
Cevapla