İnsanın hayatını en çok kendi kararı mı değiştirir, denk geldiği insanlar mı?

Bazen dönüp bakınca hayatımızı tek bir kararın değil, tam da en olmadık anda karşımıza çıkan bir insanın değiştirdiğini fark ediyoruz. Kimi bir cümlesiyle yönümüzü değiştiriyor, kimi varlığıyla içimizi büyütüyor, kimi de gidişiyle başka biri yapıyor bizi. Ama bir yandan da her yolun başında verdiğimiz kararlar var. Sizce insanın hayatını en çok kendi kararı mı değiştirir, yoksa denk geldiği insanlar mı
İnsanın hayatını en çok kendi kararı mı değiştirir, denk geldiği insanlar mı?
İnsanın hayatını en çok kendi kararı mı değiştirir, denk geldiği insanlar mı?
Cevapla