Yalnızlığı bir "yetersizlik" olarak mı yoksa bir "özgürlük" alanı olarak mı görüyorsun?

Gerçekten yalnız olmaktan bahsediyorum. Herhangi bir çevre yok tamamen kendi başına
Yalnızlığı bir yetersizlik olarak mı yoksa bir özgürlük alanı olarak mı görüyorsun?
Yalnızlığı bir "yetersizlik" olarak mı yoksa bir "özgürlük" alanı olarak mı görüyorsun?
Cevapla