Ruhun huşu ağacının dalında asılı, o dal ki! kırılmış ve öylece kalmış yıllar boyunca... Hayallerim gittiğin yollar kadar bozuk boylu boyunca... Ah gölgen mi bana emanet kalan, belki siyah... biraz griye çalan... Beni... hasretimsi bir şey sarıyor normal zamanlarda olmayan... Kederimsi birazcık hayat, parmak aralarına sığmayan... Uyumsuz artık kelimelerim hiçbir şiire uymayan...
İyileşir
Dağılır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
İnsan savaşmayı bırakıp teslim olduğunda ruhu iyileşir mi yoksa tamamen dağılır mı?
Teslim olmak her zaman pes etmek değildir; bazen ruhun kendi dengesini bulması için bir kabulleniştir. Savaş bittiğinde gürültü kesilir, iyileşme o sessizlikte başlar.
1
8 Yorumla
Soran
2 ay
Evet bu da olabilir , fakat zamanada ihtiyac var sanki dimi..
Haklısın, ruhun o gürültüden arınıp sessizliğe alışması ve yaralarını sarması maalesef bir gecede olmuyor. Sabır, bu kabullenişin en zor ama en değerli parçası.
Maalesef öyle... Hiç kimse doğuştan sabırlı olmuyor, hayat bazen bizi en beklemediğimiz yerden bu dersi almaya zorluyor. Ama öğrendikçe ruhun yükü de azalıyor.
ona zarar veren bir şeyi bırakmak onu ilk olarak dağıtır - sonra iyileştirir. Tabi burada kişinin nasıl başa çıktığıda önemli bu durum ile sonuçta her şey kafada bitiyor. Sıkı sıkı tuttuğu bir ipi elleri acıdığı halde tutmaya devam eden birisinin elleri zarar görür. O ipi bıraktığında, o acıyı en dibine kadar hisseder. Buna dağılmak deniliyorsa - dağılıyor diyeyim o zaman. Fakat o acıyı hissettiği için diyorum. Sonrasında iyileşme süreci. Hafifleme gelir ardından.
Teslim olmak pes etmek değildir - kabulleniştir. Kabulleniş ise iyileşmeye giden bir yoldur benim gözümde 🧚♀️
1
5 Yorumla
Soran
2 ay
"Dağılmak" herhalde bu kadar iyi anlatılabilirdi eline sağlık 🙏 Evet öyle sanırım insana zarar veren bir şeyi bırakması insanı zorlar...
Kaba bir şekilde direniyorsa ve içsel savunmaları yoksada çok zarar görür...
Her şey anlamını yitirdiği için savaşmayı bırakmışsa dağılır.
Artık bu savaşa enerji harcamanın gereksiz olduğunu düşünürse iyileşir. Çünkü enerjiyi savaşa değil yaşamaya harcar.
Her şey anlamını yitirdiyse insan için dağılır ve çöküş başlar. Bu kesinlikle doğru ama aynı insan temas ve zamanla yeniden anlam kurabilendir.
Küllerinden doğmak da buradan ilhamla gelir 🕊 Bambaşka bir şeye dönüşürsün. Hem eski seni taşırsın içinde hem de deneyim ve tecrübe kazanmış yeni seni 🥳
1
16 Yorumla
Soran
2 ay
Evet sanki her şey büyüsünü kaybetmiş gibi : ) anlıyorum... Yaşamaya harcamak mantıklı zaman varsa şayet kuziş... Belkide dibi görmek gerek bir şeylerin değişmesi için... Umarım dediğin gibidir 🙏 zamanla yeniden anlam kurulur...
Günaydın kuziş. Mesela rüyamda gördüğüm erkek çocuk da beni temsil ediyormuş. Ben erkek çocuk ne alaka diye üzerime alınmamıştım. Tek başına yuklenilen sorumluluğu temsil ediyormuş meğersem.
Sen de bir keresinde bir kadın gördüğünü anlatmıştın. O da senin içindeki farklı bir parçayı temsil ediyordu muhtemelen.
Yani rüyaların anlamlarını dışarıda değil içeride aramamız gerekiyor 🤩
Aslina bakarsan bilmiyorum arkdsim. Bi yandan iyilesir diyorum, cunku icindeki hirsi, kavgayi, ofkeyi terkeder, ruhu hafifler huzura erer diye dusunuyorum 😇
Ama ote yandan da diyorum belki onu ayakta dinc tutan o hirs, o savasma arzusu idi. Ve onu kaybettikten snr hayatta tutunacak bir amaci kalmadigindan dagilir, savrulup gider..
1
6 Yorumla
Soran
2 ay
Karışık geldi değil mi arkadaşım banada öyle gelmişti fakat dediklerinde haklısın ki... Bu birazda bakış açısına bağlı..
İnsan genede kendine yaşayacak bir gaye bulmak ister mi? Belkide..
Yenilen kim, yenen kim? Düşman mı sevilen mi? İnsan sevdiğine yenilirse bu en güzel mağlubiyettir, düşmanaysa kaybettiği yalnız savaş değil kendine duyduğu güvendir de