Bu gölge yan belki etik değil belki toplumda ya da çevrenizde hoş karşılanmayacak bir şey ama bunu bulmak için bir adım attınız mı bir insanın kendini tanımasından daha önemli ne olabilir ki hayatta
2 ay
Bu gölge yan belki etik değil belki toplumda ya da çevrenizde hoş karşılanmayacak bir şey ama bunu bulmak için bir adım attınız mı bir insanın kendini tanımasından daha önemli ne olabilir ki hayatta
Bunu bazen düşünüyorum. Henüz bulamadım. Ama sanırım varsa bile büyük bir gölge değildir bendeki. Olsaydı bulmak kolay olurdu.
İnsanın kendini tanıması hakkında çok haklısın. Sen , doğuştan olgun olanlardan gibisin. Derin bakıyorsun hayata.
İltifatlarınız için teşekkür ederim büyük bir gölge yanınız olmaması iyi tabi bir de kime göre neye göre büyük olduğunu da çevreniz ve siz belirliyorsunuz diye düşünüyorum
Sizde 🙏
Kendini tanımaya bu yaşta bu kadar meraklı olman harika bir başlangıç 💫
Jung’un gölgesi bence “kötü yan” değil, bastırdığın dürtüler, kızgınlıklar, kıskançlıklar, hatta cesaretin bile olabilir. Ben kendi gölgemi, en çok sinirlendiğim, kıskandığım ve kontrolcü olduğum anlarda fark ettim 😅 İçine bakmaktan korkmazsan gölgen, seni yiyip bitirmez; aksine güç kaynağın olur 🌑✨
Cevap
7Cevap
evet keşfettim
Duymuştum. Benimki ne kadar kabullenmek istemesem de ego ya da bencillik galiba
Kendinle yüzleşmek güzel bir şey fakat ben bu jungun bahsettiği gölge yandan daha illegal şeyler anlıyorum sotun bende de olabilir tabi 😊
Bilmiyorum belki de egoya çok alışkınım çevresel bdjdbdnnd
Bircok fetishimi kesfettim mesela, iliskilere bakis acimi ve bunlari paylasmaktan cekinmiyorum
Keşmetmedik durduk yere harekete geçmesin dedik
Tercihiniz öyle olabilir tabi
Jung bütün kitaplarının başına çok kurcalamasanız da olur diye uyarı koymalıydı
Bbdndndndn yok ya kurcalamak lazım bence
Senin gölge tarafın ne acımasızlık falan mı
Neden öyle düşündün 🙂
Sabır göstersin diye sırf. Sen ne buldun
Daha gencim bulucam 😄 bissürü kötü özelliğim var ama karanlık gibi belmiyor bana yeterince karanlık değil puahhehejebdn
Djdjjdjd evet aydınlık yönlerin henüz başına bela olmamıştır normal
Neden senin karanlıkların başına bela mı oldu yoksa 😄
Yok onlar tam gerektiğinde sessiz kaldı
Sessiz karanlıklar he iyiymiş
Büyüttüm besledim ejderha eyledim
Bence atıyosun tamamrn gibime geldi dbnndndk
Sitede işin yok gidip jung ata ata buraya kadar gelmiş olabilir miyim sence kdkd
Bilemiyorum Altan jdhdndnn
Aylinle arayı düzelticez mi abi jung bizi dolandırmasın bak
Evet karanlık bir yanım var
Herkesin var ☺️
Kesinlikle
Benim var evet. Farkındayım ve bana özel.
Güzel 🙂
Evet keşfettim
Tebrik ederim
Benim adamım erich from.
Hmm psikanalizle mi ilgileniyorsun
Seviyorum diyelim
Peki psikanaliz sever gizli bey gölge yanıyla alakalı birşeyler biliyor musunuz 🙂
Biliyorum. Sana şöyle güzel bir örnekte vereyim. Şu an gizli bir şekilde cevap verdiklerim ile reel de yüzyüze konuştuklarım arasında gölgenin inanılmaz derece bir etkisi var desem
Çok ilgimi çekti konuşmak ister misin 🙂
Bana bir şeye katacak kadar bilgili misin? Yoksa orada burada bulduğun "kırıntı" bilgilerle hava atmaya çalışan biri misin?
Bilgili olduğumu hiç söylemedim 😄 Sen bana hava atabilirsin bfngnt aslında sadece benim merak ettiğim şeyler vardı bu konularda
Estağfurullah. bilgiyle hava atılmaz aktarılır sadece. Benim ziyadesiyle bilgim var. Ama beni tanımak istemezsin
Tanımak istiyorum neden istemeyeyim
Tanıyınca ne olacak
Bir şey olmıycak sadece gizli yönünü merak etmiştim
Evet buyur bakalım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?