
Herkesin karanlık bir yanı var mıdır sizce? Peki , sizin herkesten gizlediğiniz bir karanlık yanınız var mı?

Elbette vardır İnsanız.
Icimde bir asi var. Kötülük yapmayı bilenlerdenim ama frenliyorum kendimi bu aralar çevrem de geliştiriyor bu konuyu.
Psikoloji ile oynama ve algı yönetimi şiddet kadar insanlık suçu iken nasıl da cezasiz yaşanıyor kesifteyim. Yapmasam da bileyim merakim olmasa:/
benim karanlık yanım var..
ve bunu insanlara göstermekten hoşlanmam
gösterdiğim kişilerde artık hayatımda degiller nefret ettikleri doğrudur benden
Elbette var.
Öyle ki, içine birini gömecek kadar.
Cevap
8Cevap
Karanlık bir yanım öfkemin getireceği yıkım olabilir :)
Elbette vardir.. buz dağının görünmeyen yüzünü kimse görmek istemeyebilir..
Yiregim, kalbim hep karanlik cunku henuz isigi disari cikaracak biri olmadi...
Var elbette..
Ama o karanlik yanı kimse görmez bilmez.. :/
Yaratılış geregi öyle , şu saate bile ayın dünyanın ya da baska gezegenlerin diğer yanı karanlık ,
Karanlık yanı olmayan insan yoktur. Benim çok karanlık yanım vardır.
Aydınlık yanım yok ki.
Hayır yok :)
#emre00
Zannetmiyorum ama.
herkesin karanlik nokrasi vardir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar